Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Ένα μεγάλο ευχαριστώ από καρδιάς

Με την ολοκλήρωση της εκπαιδευτικής μου διαδρομής και την έναρξη μιας νέας φάσης στη ζωή μου, αισθάνομαι την ανάγκη να εκφράσω τις πιο θερμές μου ευχαριστίες σε όλους όσους μοιράστηκαν μαζί μου αυτό το όμορφο ταξίδι.

Ευχαριστώ τους αγαπητούς συναδέλφους για τη συνεργασία, τη στήριξη και τις στιγμές που ζήσαμε μαζί όλα αυτά τα χρόνια. Ευχαριστώ τους γονείς για την εμπιστοσύνη και τη συνεργασία τους στην κοινή μας προσπάθεια για το καλό των παιδιών.

Πάνω απ’ όλα, ευχαριστώ τους μαθητές μου. Τα χαμόγελά τους, οι απορίες τους, οι επιτυχίες τους και η αγάπη τους έδιναν νόημα σε κάθε ημέρα μέσα στην τάξη. Ήταν τιμή και χαρά για μένα να αποτελέσω μέρος της πορείας τους.

Αποχωρώ γεμάτος όμορφες αναμνήσεις, συγκίνηση και ευγνωμοσύνη. Σας εύχομαι υγεία, πρόοδο και πολλές επιτυχίες σε κάθε σας βήμα.

Με εκτίμηση και αγάπη,
Δημότσιος Ανδρέας
Δάσκαλος του Δημοτικού Σχολείου Γραβούνας Γέροντα Ζαρκαδιάς Πέρνης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου