Παρασκευή 12 Ιουνίου 2026

Ανακοίνωση

 Τη Δευτέρα 15/06/2026 η προσέλευση των μαθητών/τριών θα γίνει κανονικά 8.15. Θα δοθούν οι τίτλοι προόδου και σπουδών. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών θα γίνει στις 9.30

Τετάρτη 10 Ιουνίου 2026

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

 Παρασκευή12 Ιουνίου 10:00πμ εκδήλωση για τη λήξη της σχολικής χρονιάς με τραγούδια , χορούς και σκετσάκια στο Πολιτιστικό Κέντρο Γραβούνας. Σας περιμένουμε όλους...

Πέμπτη 28 Μαΐου 2026

ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ

 Με πολλή φαντασία, δημιουργικότητα και συνεργασία οι μαθητές της Γ΄τάξης έγραψαν το δικό τους παραμύθι με αφορμή μία άσκηση στο μάθημα της Γλώσσας. Στη συνέχεια έδωσαν ζωή στους ήρωές του μέσα από τις ζωγραφιές τους και το μετέτρεψαν σε ένα μοναδικό βιβλίο.

Μέσα από αυτή τη δράση καλλιέργησαν τη γλωσσική έκφραση, τη δημιουργική σκέψη και τη συνεργασία, αποδεικνύοντας πως όταν οι ιδέες ενώνονται, μπορούν να δημιουργηθούν όμορφες ιστορίες.

                                  Μπράβο στους μικρούς μας συγγραφείς!!Η περιπέτεια του παππού

Δευτέρα 18 Μαΐου 2026

Καλλιεργώντας τη Γη, Καλλιεργούμε Αξίες


Μεγάλο μπράβο στους μαθητές μας για την εξαιρετική παρουσίαση του προγράμματος «Καλλιεργώ τη Γη, Καλλιεργώ τον Εαυτό μου» στο 4ο Μαθητικό Συνέδριο!Με υπευθυνότητα, δημιουργικότητα και συνεργασία παρουσίασαν τη δουλειά τους, αναδεικνύοντας τη σημασία της καλλιέργειας της γης, της βιωματικής μάθησης και της ανάπτυξης αξιών όπως ο σεβασμός στο περιβάλλον, η προσφορά και η ομαδικότητα.Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν και συνέβαλαν στην επιτυχημένη αυτή προσπάθεια!

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 

Παρασκευή 15 Μαΐου 2026

Ευχαριστήριο προς τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων

 


Ο Σύλλογος Διδασκόντων και οι μαθητές  εκφράζουμε τις θερμές μας ευχαριστίες προς τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την πολύτιμη οικονομική στήριξη στην αγορά των μπλουζών που φόρεσαν οι μαθητές κατά την παρουσίαση του προγράμματος «Καλλιεργώ τη Γη, Καλλιεργώ τον Εαυτό μου» στο 4ο Μαθητικό Συνέδριο.

Η συμβολή σας συνέβαλε ουσιαστικά στην όμορφη και οργανωμένη παρουσία της ομάδας μας, ενισχύοντας παράλληλα το αίσθημα συνεργασίας, συμμετοχής και υπερηφάνειας των παιδιών.

Σας ευχαριστούμε θερμά για τη διαρκή υποστήριξη και τη συνεργασία σας σε δράσεις που προάγουν τη δημιουργικότητα, τη μάθηση και την ενεργό συμμετοχή των μαθητών μας.