Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013

Επιστολή προς τους γονείς

     Αγαπητοί γονείς


     Κλείνοντας ένα κεφάλαιο στην πορεία της ζωής μου, με τη συνταξιοδότησή μου από το χώρο της εκπαίδευσης, θα ήθελα να μεταφέρω μερικές σκέψεις μου.
     Εμείς οι εκπαιδευτικοί, όντες λειτουργοί και όχι επαγγελματίες σταδιοδρομίας, δίνουμε καθημερινά όλη μας την ενέργεια, για να παραδώσουμε στην κοινωνία την καινούργια γενιά πολιτών, μέσα από την  αγάπη μας και τη θερμή μας αγκαλιά, σαν δεύτεροι γονείς.
    Αυτή την αίσθηση αποκόμισα στην 33χρονη σταδιοδρομία μου και αυτή γεύτηκα στο σχολείο μας ( δεχτείτε ότι θα παραμείνει για πάντα και δικό μου σχολείο ).
    Έχοντας συνεργάτες αυτούς τους υπέροχους συναδέλφους που έχουν την τύχη να μορφώνονται τα παιδιά σας, προσπαθήσαμε όλοι μαζί, αυτοί και εγώ, να δημιουργήσουμε ένα σχολικό κλίμα ελκυστικό και άκρως αποδοτικό με εμφανή τα αποτελέσματα στο χρονικό διάστημα που διετέλεσα Διευθυντής.
   Μαζί λοιπόν και με τη δική σας συμμετοχή και συμπαράσταση, πετύχαμε και είμαι σίγουρος ότι θα πετύχουν περισσότερα στη συνέχεια, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους θερμά και να σας παρακαλέσω να είστε πάντα στο πλευρό τους, γιατί είναι όλοι τους άξιοι και ικανοί άνθρωποι – εκπαιδευτικοί!!!

                                                            Με εκτίμηση
                                                      Νικόλαος  Καρτάλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου